Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Inger - 10 juli 2016 22:10


mannen avslutade inför semestern ...

med att bli bjuden på grillmat ...

med jobbet ...

passade på att åka till Emma ...

när jag skjutsade mannen  ...

träffade treklövern vid bassängen ...

barnen har blivit riktiga badare ...

och är ofta till badet ...

 



 


Hampus är ett matvrak ...

som tycker om allt ...


Lördag tillbringade jag och Emma ...

på fotboll ...

allsvensk damfotboll i Borlänge ...

Kvarnsveden gästades av Rosengård ...

KIK och vi på läktaren ...

fick en riktig fotbollslektion ...

vilket lir av Marta och gänget ...


 

synd bara att det regnade hela matchen ...

och åskan mullrade ...

men vi satt under tak ...

så vi klarade oss bra ...


en hamburgare innan hemfärd ...

började regna i Skärningen ...

och åskade när jag kom hem ...

en avslutningssmäll som hette duga ...

och som slog ner i en björk vid kyrkan ...


 

vilka krafter i rörelse ...


idag har vi varit hos Alice ...

jag har målat stolar ...

mannen och Ante har snickrat klart verandan ...

och de sista fönsterfodren på plats ...

sonen och dottern ...

har varit bingoarrangörer ...


Oscar lekte med kompis ...

jag och Alice tog en badtur till Björbo ...

tillsammans med L och M ...

badade hon i flera timmar ...

och jag simmade några längder ...


fint väder idag också ...

trots regnvarning ...

får vara väldigt nöjd med ...

första semesterveckan ...

shortsväder varje dag ...


stadstur imorgon ...

bilen ska garantiåtgärdas ...

och vi shoppar ...







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards