Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Inger - 6 mars 2016 20:16


en grådassig helg ...

går mot sitt slut ...

  

har lyst med sin frånvaro ...

ser inte ut att komma igen ...

på ett tag ...


mycket skidåkning på TV ...

och lite virkning ...

mina ben har varit sega ...

sen jag åkte skidor ...

känns bättre idag ...

men då känner jag av halsen ...

och är lite hes ...

vill inte bli sjuk ...

just nu ...


har fixat lite städning ...

och plockat undan en del ...

lämnat klädpåsar vid Erikshjälpen ...

en massa tvätt ...

och strykning ...

som vanligt ...


ha en fin vecka ...

Av Inger - 6 mars 2016 20:16


en grådassig helg ...

går mot sitt slut ...

  

har lyst med sin frånvaro ...

ser inte ut att komma igen ...

på ett tag ...


mycket skidåkning på TV ...

och lite virkning ...

mina ben har varit sega ...

sen jag åkte skidor ...

känns bättre idag ...

men då känner jag av halsen ...

och är lite hes ...

vill inte bli sjuk ...

just nu ...


har fixat lite städning ...

och plockat undan en del ...

lämnat klädpåsar vid Erikshjälpen ...

en massa tvätt ...

och strykning ...

som vanligt ...


ha en fin vecka ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards