Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Inger - 18 oktober 2015 21:06


tiden rusar iväg ...

mitten av oktober redan ...

fint väder fortfarande ...

minusgrader på nätterna ...

betyder ...

sol och värme på dagarna ...

men till veckan kommer nederbörd ...


Alice och Oscar ...

har varit här under veckan ...

pappa har jagat älg ...

och då behövs backup ...


 

avslutning på terränglöpningen ...

pris och fika ...


min lediga em ...

ägnades åt städning ...

innan jag hämtade barnen ...

och tur var det ...

för i helgen ...

har jag inte gjort mycket ...

snuvan har kommit på oss ...

här hemma ...

sov en stund i soffan idag ...

när jag tittade på fotboll ...


 


avslutade fredagskvällen vid stugan ...

mannen åkte dit och eldade ...

för att få upp värmen ...

innan jag slutat jobbet ...

grillade, eldade och njöt av ljus i mörkret ...

en skön stund på veckan ...

men nu var det nog sista gången ...

innan vintern ...

längtar redan till april ...


igår byttes det däck ...

på ett stort antal bilar ...

Ludvig, Molly och Hampus ...

hälsade på ...

Hampus växer så det knakar ...

blir en stor kille ...

och sååååå lik storebror ...

en liten kopia ...


idag var vi till kyrkan ...

Alice fick sin 4-årsbibel ...

och sen har vi slöat resten av dagen ...

som sagt ...

sovit i soffan ...

känner mig lite piggare ...

försöker tömma datorn på bilder ...

bränner och flyttar över ...


ha en fin vecka ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards