Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Inger - 28 maj 2015 19:53


en jobbdag kvar ...

känns skönt ...

att det närmar sig semestertider ...

trots att det är så trist ...

sommarväder ...

soligt och fint ...

men sen mulnar det på ...

regnar en skvätt ...

blåser kyligt ...

frost i morse ...


men trots kylan ...

grönskar det i pallkragarna ...

var rädd att fröna ...

skulle ruttna ...

 i kylan och blötan ...


vi hade en fin utedag i tisdags ...

men lite knottvarning ...

barnen leker oavbrutet ...

tills vi går hem igen ...

fantastiskt att se ...


Vansbrodag i onsdags ...

halvdag ...

men sen fortsatte min ...

med ett besök ...

och två timmar ...

med skyddsombudsutbildning ...


slank in på Erikshjälpen ...

när jag åkte hem ...

men inget av intresse ...

hade missat en hagelskur ...

när jag kom hem ...

men en fin varm och solig kväll ...

blev det ...


idag slutade jag tidigt ...

så det blev lite uppryckning här hemma ...

en fika hos en kollega ...

som får krya på sig ...

inann det blev lax ...

till middag ...


sen kom regnet ...


ha en fin fredag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards