Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Inger - 28 september 2014 20:40


 


mannen drog till snickringen ...

jag drog igång ...

garagerensning ...

städning i pannrummet ...

plockat bort, slängt och tvättat ...

ett rejält lass ...

till återvinningen ...

så skönt det är att rensa och städa ...


Molly och Ludvig ...

kom en snabbis på besök ...

lunchade innan de åkte hem ...

för att klyva ved ...


jag tog tag i garageförrådet ...

där jag sparat och lagrat ...

en massa grejer ...

som jag hoppats ...

skulle komma till användning ...

men nu står det kassar ...

som ska lämnas hos Erikshjälpen ...

och det redan på onsdag ...

har jag tänkt mig ...

så otroligt skönt ...

att rensa ...

och trycket på axlarna lättar ...

när det blir större utrymme ...


nu är jag på banan ...

med att rensa ...

och lämna ifrån mig saker ...

så det gäller att fortsätta ...

medans glöden finns där ...

mitt syrum ...

får bli nästa projekt ...

arbetar efter frågan ...

kommer jag någonsin att använda det här 

blir svaret nej ...

ja. då åker det iväg ...

någon annanstans ...


vi tog en kvällstur till Lindesnäs ...

vackra höstfärger i solskenet ...

väldigt lite vatten ...

i älven, Bysjön och Orsalen ...

har inte regnat mycket ...

på väldigt länge ...


en kvällspromenad ...

i solnedgången ...

som var helt fantastisk ...

ikväll ...


    


känner mig nöjd med helgen ...

vilat mig ...

och armen ...

men ändå fått mycket fixat ...

inför höst och vinter ...

känns så bra ...

och dotterns hus ...

börjar bli inflyttningsklart ...

härligt ...












Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards