Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Inger - 19 augusti 2014 19:33


 


en frodig sensommargrönska ...

på verandan ...

det regnar, solen skiner om vartannat ...

men inte de mängder regn ...

som faller över Halland ...

det är korta skurar ...

men intensiva ...

himlen skiftar från ljusblå till marin ...

äpplena ramlar från träden ...

många är dåliga ...

men de fina blir härligt ...

gyllengult mos ...


veckan har innehållit ...

migrän ...

ont i armar och axel ...

men imorgon ...

blir det jobb igen ...

lämnade fyra påsar till Erikshjälpen ...

när jag åkte förbi ...

hälsade på pappa ...

hämtade en bok ...

som jag snart läst ut ...

gjort ett ryck ...

med prinsessklänningen ...

rensat lite i tvättstugan ...

så att jag ser golvet ...

några korta promenader ...

mellan skurarna ...

men mest har jag vilat mig ...

med en bok ...

glad att jag har ...

sjukgymnasttid på fredag ...


ha en fin onsdag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards