Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Inger - 6 augusti 2014 20:20


regnade lite i morse ...

så ovanligt ...

lite kyligare ...

när jag åkte till jobbet ...

under fm ...

fick vi faktiskt gå in ...

pga en kraftig regnskur ...

men den varade inte så länge ...

det blev fint igen ...

innan jag gick hem ...

så nu ikväll ...

har jag grässanerat ...

runt blomlådor/land ...

regndropparna den här veckan ...

har fått gräset att sätta fart igen ...

tömde regnmätaren ...

hela 15 mm ...

har vi fått sen det började regna ...

växtligheten är god ...

trots torkan i trädgården ...

men hörde på radion ...

att blåbär och lingon ...

är det dåligt med ...

i Svealand ...

tur att det finns i frysen ...

men jag tycker synd om ...

plockarna från södra Europa ...

som jag sett i våra trakter ...

det finns inte mycket att hämta ...

Natt vid Nåsen ...

imorgonkväll ...

så det blir nog en tur till stugan ...

i kvällningen ...


ha en fin torsdag ...

 

 




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards