Nuärjagmormor

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Inger - 17 juli 2014 23:00


 

mormor, ta kort på mig 


Alice följde med ...

för att vattna på kyrkogården ...

det var många blommor ...

som fick sig en dusch ...

i torkan ...


besökte beachen på em ...

blåste rätt stora vågor ...

men varmt i vattnet ...

när matsäcken var slut ...

ville Oscar åka hem ...

det var inga passande grabbar där ...


det gäller att hitta på ...

aktiviteter ...

för det är tråkigt och farligt ...

att vara vid huset ...

när det är uppgrävt ...

med meterdjupa rännor ...

längs huset ...

men i morgon ...

ska det förhoppningsvis ...

fyllas igen ...

och sen ska lekstugan ...

hamna på sitt rätta ställe ...


lyssnat på radion hela dagen ...

och följt rapporteringen ...

från branden i Malung ...

mitt bland alla dansare ...

brandbilar har passerat förbi ...

på väg upp ...

för att hjälpa till ...

men nu ikväll ...

verkar de fått koll på branden ...


tomt i frysen ...

fikabröd ...

så imorse ...

blev det lite bakat ...

byggjobbarna måste ha ...

lite uppmuntring emellanåt ...


fredag igen ...

och jag har passerat ...

halva semestern ...

så skönt att vara hemma ...

jag älskar de sena kvällarna ...






 

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards