Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Inger - 22 juni 2014 21:47


vi vaknade till en ...

söndag ...

trots allt ...

hela byn har varit tyst ...

ett onaturligt lugn ...

sorgen ligger  ...

som en slöja över byn ...


ett besök på fm ...

gjorde gott ...

kände att jag behövde se nåt annat ...

så vi tog en tur ...

till Insjön ...

för att shoppa på Clas Ohlsson ...

en mjukglass senare ...

drog vi hemåt ...

skönt att få lämna ...

dysterheten några timmar ...

Ludvig och Molly dök upp ...

L visade upp sina cykelkonster ...

nu fixar han att trampa runt ...

utan stödhjul ...

stora killen ...

tänkte ringa Eva ...

men hon hann före ...

skönt att prata lite ...

rusade till kyrkan ...

för en minnesstund ...

en vacker, värdig och nödvändig stund ...

så många eftertänksamma ...

ungdomar ...

har jag inte sett på samma ställe ...

förut ...

den hemska händelsen ...

tror jag kan ge något gott ...

i framtiden ...

att vi blir bätte på ...

att ta hand om ...

och tänka på varandra ...


den här midsommarhelgen ...

vill vi helst glömma ...

kylan har träffat oss ...

från både in och utsidan ...


en vecka kvar till semester ...

står knappt ut ...

känner jag ...


kram på er ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards