Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Inger - 6 maj 2014 19:55


åh regnet det öser ner ...

glad så länge det är regn ...

och inte snö ...

ska ut och åka bil imorgon ...

så ingen snö tack ...

två dagar ...

med kyla ...

var är majvädret ...

igår gjorde vi egen ...

såpbubbellösning ...

med vatten, YES och sirap ...

idag ...

har vi blåst bubblor ...

med egna blåsverktyg ...

blev en bra bubbellösning ...

som bildade stora, sega bubblor ...

sen har vi hållit oss inne ...

i kylan ...

efter lunch kom regnet ...

Alice och Oscar ...

följde med hem ...

efter jobbet ...

mamma har en vecka ...

som kräver pyssel ...

att få att gå ihop ...

fick ett trevligt SMS ...

med inbjudan på middag ...

från Emma ...

som uppnår 30 år ...

i mitten av maj ...

lilla Emmson blir tant ...

  

ser framemot ...

en trevlig dag ...

med mina kommunkollegor imorgon ...

utelunch ...

diskussioner ...

och planering ...

sen har jag en lång lista ...

att beta av ...

innan jag åker hemåt ...

för att klippa mig ...


håller tummarna för en snöfri onsdag ...

kram ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards