Nuärjagmormor

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Inger - 26 april 2014 21:55


skön lördag ...

åkte till Vansbro ...

på fm ...

för besök ...

och lite inköp ...

mannen har varit snickrig idag ...

och jag har målat pallkragar ...


njutit av solen ...

tog med en pizza till sjön ...

Nåsen var kavlugn ...

inte en krusning ...

som en sommarkväll ...


hälsade på A och O ...

en stund ...

ritade fina teckningar ...

medan vi var där ...


nu har jag klurat ut ...

vart mina bilder har tagit vägen ...

efter mycket huvudbry ...

men nu är jag stolt ...

att jag fixade det ...

så nu kan jag visa bilder från veckan ...


 


Oscar, Alice och jag ...

tittade på grodor i tisdag ...


igår besökte vi Vinbergets fäbod ...

för att titta på vitsippor ...


 

en gammal, gammal stenmur ...


 


en tall ...

som växte krokigt ...

visst är Ludvig stark ...


en ljuvlig dag ...

har vi haft ...

sommarvärme ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards