Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Inger - 10 april 2014 14:52


 


här tillbringade jag onsdagen ...

tillsammans med en kollega ...

så kul ...

att göra något annat ...

än det vanliga ...

en tidig morgon ...

för att åka buss en timme ...

sen byta till tåg ...

mot Stockholm ...

taxi från Centralen ...

smyga in i åhörarsalen ...

för vi var liiite sena ...

en god lunch ...


 

serverades fisk ...

och en väldigt god sås ...

trevligt sällskap vid bordet ...

två damer från Norrbotten ...

och skolvärlden ...


två föreläsningar ...

om Aktionsforskning ...

och barngruppens storlek ...

fick mycket bekräftelse ...

vi är på banan ...

en gofika ...

innan taxi tillbaka ...

till Centralen ...

sms:ade min väninnan i Solna ...

att vi fanns i stan ...

hon kom på 10 min ...

vi fick en pratstund ...

och lite uppdatering ...

innanför det gröna plexiglaset ...


 

innan vårt tåg ...

tog oss hem till Dalarna igen ...

jobbade lite på tåget ...

med redovisning av dagen ...

slappade, blundade och lyssnade på ...

olika dialekter ...

tre damer från Moratrakten ...

förstod inte mycket ...

och vi kommer från samma län ...


en timmes bussresa ...

innan jag klev av ...

och då hade jag avverkat 15 timmar ...


men så kul att uppleva stan ...

även om det var snabba ryck ...

inget vårväder direkt ...

en tunn snöhinna ...

hela vägen till Uppsala ...

sen var det grått och trist ...

och lite regnigt ...


idag har vi haft utedag ...

det behövdes efter gårdagens ...

tråkiga väder ...

gungat, klättrat och lekt ...

vid campingen ...


ha en fin fredag ...





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards