Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Inger - 23 februari 2014 19:06


ja, det blev ett slut på OS ...

som vi aldrig ska glömma ...

ett perfekt spelande Kanada ...

gjorde livet surt ...

för tre kronor ...

men surast var dopingbeskedet ...

kände mig tom ...

tills allergitabletterna ...

kom på tapeten ...

jag har också såna i pillerskåpet ...

varför har det inte upptäckts förut ...

på hans olika dopingkontroller ...

nu är det här ...

ingen överslätning ...

från min sida ...

men allergimedicin ...

figurerar nog här och var ...

och särskilt ...

när vårvädret börjar visa sig ...


men det blev ett tråkigt slut ...

på soligt OS ...

Av Inger - 23 februari 2014 11:31


det är mulet och grått ...

har förstått ...

att solen har varit i Sotji ...

under två veckor ...

men många plusgrader ...

och ingen vind ...

ger ett fint vårväder ...

inga medaljer på femmilen ...

men fin åkning ...

av grabbarna ...

fläskfilé och gratäng ...

i ugnen ...

innan hockeyfinalen ...

sen får jag ta tag i ...

min egen träning ...

när vardagen inträder igen ...

bara snuvan vill släppa ...

någongång ...


ha en fin söndag ...

och så håller vi alla tummar ...

i Sverige ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards