Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Inger - 8 januari 2014 19:56


fy så trött jag var ...

när klockan ringde ...

kan inte somna på kvällen ...

inte ett dugg trött ...

masade mig upp ...

för att upptäcka ...

att det var + 5 ...

idag också ...

genast lättare att gå ut ...

men ...

nu verkar kylan vara på väg ...


vi städade på jobbet ...

plockade in i pärmar ...

organiserade om en del ...

med tanke bakom ...

våra idéer får fortsätta frodas ...

imorgon ...

när vi har planeringsdag ...

slutade tidigt ...

alla gick ut ...

för att leka med sand och vatten ...

när jag gick hem ...

tittade till stugan ...

och tog en promenad ...

halvsov framför TV:n ...

och skidskytte ...

innan mannen kom ...

en kvällspromenad ...

igen ...

njuter av vårt härliga vinterväder ...

som gjort för motionerande ...


fick en ny deckare ...

från bibblan ...

så nu är natten räddad ...

om jag inte somnar ...

zzzzzz ...


ett stort grattis ...

till vår EBBA ...

som fyller år idag ...

kraaaam ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards