Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Inger - 21 september 2013 21:13


rensningen har fortsatt ...

försakade tom fotbollsmatchen ...

för det var så kul ...

att slänga ...

och hitta bortglömda saker ...

i mina skåp ...

sportradion ...

är en perfekt kompis ...

 älskar att lyssna ...

på radio ...

när jag fixar med nåt ...

och när Leksand ...

fixar 3 poäng ...

är vi saliga i Dalarna ...

och städningen ...

går som en dans ...


kvällsbesök av Alice ...

som tagit en promenad ...

med pappa ...

blev mörkt ...

innan de knallade hemåt ...


ett stort GRATTIS ...

till Emma och GIF ...

som tog 3 pinnar ...

och säkrade tredje platsen ...

i div 2 norra Svealand ...

som  nykomlingar ...

starkt jobbat ...

gått runt på få spelare ...

hela säsongen ...

men som de spelat ...

och kämpat för varann ...

 

nu ska vi se på film ...

"hur många lingon" ...

 


kram inger

Av Inger - 21 september 2013 16:07


en fin septemberlördag ...

fönstertorkning ...

och gardinbyten ...

tvätt ...

slänga återvinning ...

grönsakslandet ...

har fått en omgrävning ...

nu går trädgården i vila ...


tog hem en låda ...

från sonen ...

för att gå igenom ...

mina föräldrar ...

har sparat allt ...

så det finns lite ...

att plocka i ...

kastat en del ...

sparat en del ...

ska dela ut en del ...

som jag tycker ...

att andra kan lagra ...

eller göra vad de vill med ...

jag lättar på mitt tryck lite ...

och får lite mera utrymme ...

känns skönt i axlarna ...

oket lättar ...


ha en fin lördag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards