Nuärjagmormor

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Inger - 30 augusti 2013 21:00


mitt bästa fredagspass ...

är avverkat ...

vi hade planering ...

och det var efterlängtat ...

bra idéer ...

mycket kreativitet ...

och en massa jobb ...

framför oss ...

precis i min smak ...

dagarna ska vara fyllda av ...

roliga och utvecklande ...

aktiviteter ...

barnens egna intressen ...

och önskemål ...

är i fokus ...

då är det aldrig tråkigt ...


mannen har hållit på med ...

projekt ...

flytta lekstugan ...

hos Ludvig och Molly ...

jag åkte till ...

sonen ...

för att ta itu med ...

roshäcken ...

som behövde rensas ...

trädgårdsjobb ...

är inte högprioriterat ...

hos honom ...

en skön kväll ...

blev det ...

trots gråmulet i morse ...

nu är det 15 grader varmt ...

plockade en skål hallon ...

idag ...

har snart skördat hallon ...

i två månader ...

börjar bli lite tjatigt ...

men kan inte låta bli ...

att plocka av dem ...

två tårtbottnar ...

är bakade ...

och lagda i frysen ...

till nästa vecka ...


en skön em ...

i min ensamhet ...

egentid ...

är guld värd ibland ...


ha en fin helg ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards