Nuärjagmormor

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Inger - 27 augusti 2013 20:44



det har blivit lite molnigt ...

nu ikväll ...

ska bli lite sämre väder ...

suck ...

fattar inte att det kan regna ...

efter den här sommaren ...

det har varit en ljuvlig dag ...

soligt och 22 grader ...

tillbringade em ...

vid stugan ...

med att läsa in material ...

och plockade lite ...

inspiration från skogen ...

tänk att kunna bo vid sjön ...

halva året ...

det vore nåt ...


en springrunda ...

innan middagen ...


 


fåren hade det härligt i solen ...


 


bönderna tröskar rekordtidigt ...


 


rönnbären är som  vackrast ...


kameran hängde med i farten ...

som ni ser ...

så lever vi i ett lugnt tempo ...

för det mesta ...


en kvällspromenad ...

försöker använda det vackra vädret ...

till att bunkra energi ...

matat "min" häst ...

med fallfrukt ...

kommer när jag ropar ...

eller när jag kommer hem ...

aldrig trodde jag ...

att skulle tycka om en häst ...


ikväll ...

blir det Maria Wärn ...

tycker om böckerna ...


i morgon ...

traskar vi på utflykt ...

ska leka och springa ...

hoppas vi får en härlig fm ...




Av Inger - 27 augusti 2013 14:58


 


vare sig jag vill ...

eller inte ...

så är nog hösten ...

på G ...

trots sommarvädret ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards