Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Inger - 20 augusti 2013 20:53


 


ett besök i lingonskogen ...

för att kolla statusen på bären ...

får nog vara några dagar till ...

vill ha dem lite rödare ...

innan det blir syltkok ...


en fin sensommardag ...

blev det ...

lite kallt, dimmigt i morse ...

men sen kom solen ...

vi har haft våra grupper ...

på fm ...

utelek ...

lunch ...

med lite nya rutiner ...

gick väldigt bra idag ...

en mysig sovstund ...

innan vi lekte med våra nya ...

populära sandlådebilar ...

bokläsning ...

är det många som tycker om ...

väntar på en bok ...

från bibilioteket ...

som handlar om ...

litteraturläsning i förskolan ...

har en bok ...

om TKT ...

som handlar om talträning ...

som jag ska ta itu med ...

känner mig motiverad ...

att uppdatera mig ...

inom mitt område ...

i morgon ...

startar vi upp ...

utvecklingsprojektet för terminen ...

det blir kul ...

att träffas igen...

passar på ...

att också hälsa på ...

gamlisarna ...

gäller att spara på resorna ...


ha en fin onsdag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards