Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Inger - 11 augusti 2013 21:06


 


idag ...

har det kommit skurar ...

lite då och då ...

kunde lika gärna spela bingo ...

och koppla av ...

sonen var utropare ...

den här gången ...

det fixade han bra ...

ingen tur på spelet ...

en gurkburk ...

ramlade ur kylskåpet ...

när jag öppnade ...

Oscar testade spisplattan ...

med handen ...

så det blev en blixtutryckning ...

med SOS-lådan ...

satt med handen ...

i en kastrull med vatten ..

när jag kom med ...

aloevera-gel ...

brännskadeplåster ...

inte så stort ...

som jag befarade ...

men det gäller att sköta om det ...

efter bästa förmåga ...

rötmånad och allt ...

och vi är inga sjukvårdare ...

i vår familj ...


nu är vi tillbaka i vardagen ...

alla kollegor tillbaka ...

har en lång vecka framför mig ...

men snart är det fredag igen ...


ha en fin vecka ...

ser ut att bli ...

  

hos mig ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards