Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Inger - 5 augusti 2013 22:04


årets värsta dag ...

är avklarad ...

första dagen ...

efter semestern ...

är mentalt jobbig ...

att inte få göra som man vill ...

är det dryga ...

tider att passa ...

än hit och än dit ...

men nu är jag på banan igen ...

min nya kollega ...

hälsade på ...

jag tror det blir kanon ...


en litet gäng barn ...

tillbaka ...

Alice och Oscar ...

har haft ett långt ...

sommarlov ...

Alice har frågat varje dag ...

- dagis i morgon?


en ganska solig dag ...

men lite kyligt ...

när solen gick i moln ...

Oscar och Alice ...

tog en cykeltur ...

och hälsade på ...

mormor ...

men för Oscar ...

tror jag att det är ...

Ebba som drar ...

min lilla granne ...

som han leker så bra med ...


mannen har sågat ...

dekorationer ...

till ett balkongstaket ...

damen i huset ...

har verkligen helt fantastisk blick ...

för det estetiska ...

Anna, alla dina idéer ...

blir så bra ...

gör något kreativt ...

av din talang ...


min talang ...

ligger nog mera åt ...

röra-på-kroppen projekt ...

det gillar jag ...

blev en springtur i kväll ...

känslan av att bli lite trött ...

svettig ...

ger ett härligt välbefinnande ...

nu ska jag greppa en bok ...

och krypa ner ...

det ger också en skön känsla ...


i morgon får det bli ...

en snabbis till Vansbro ...

efter jobbet ...


ha en fin tisdag ...





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards