Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Inger - 22 juli 2013 21:28


det behövdes grejer till båten ...

då passade vi på ...

att göra lite ärenden ...

i stan ...

bla fixade vi pass ...

ingen resa planerad ...

men när vi bor som vi gör ...

så är det ett helt företag ...

att skaffa pass ...

nu får vi hämta det i Vansbro ...

nästa vecka ...

gick igenom Kupolen ...

men kom rätt tomhänt ut ...

men en klocka handlades ...

köper dem på Ur & Penn ...

billigt när det är rea ...

håller tills jag har tröttnat ...

då kan jag köpa en ny ...


blev en solig dag ...

vi försökte bada ...

på em ...

men vi tyckte det var för kallt ...

några fler grader ...

över 20 vill jag ha ...

men vi har en fantastisk sommar ...

men det är vi värda ...

efter den fruktansvärda sommaren ...

ifjol ...

nu samlar vi energi ...


en springtur i kväll ...

bla genom Asphagen ...

älven är så låg ...

så stor strand ...

har jag nog aldrig sett ...


nu har jag börjat ...

tidningsrensning ...

bland mina inredningsmagasin ...

klipper ur ...

bra idéer och fina hus ...

för att ha som inspiration ...


näst sista veckan ...

som jag har semester ...

det börjar dra ihop sig ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards