Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Inger - 10 juli 2013 22:33


neeej ...

två missade straffar ...

  

det händer bara inte ...

men det gjorde det ...

straffar ska sitta vid stolparna ...

då är de rätt otagbara ...


nya tag på lördag ...

vill jag se ...

på Gamla Ullevi ...

  

Av Inger - 10 juli 2013 19:07


 


åh, vilken blåsig natt ...

och förmiddag ...

men inget regn fick vi ...

kollade till stugan ...

men allting stod kvar ...

efter "stormen" ...

men blåste isvindar ...

så vi stack fort hem igen ...


tre små rosa rosor ...

på min väns grav ...

skulle haft födelesedag ...


ett vansbrobesök ...

betalade en "skuld" ...

lämnade kläder vid Erikshjälpen ...

gick igenom ...

men hittade inget av värde ...

fyndade två barnböcker ...

på en annan loppis ...

fyrklövern ...

vill gärna höra sagor ...

när vi är vid stugan ...

hämtade en gammal spegel ...

vid sonen ...

i mina loppisgrejer ...

tror att den passar ...

på den vitmålade väggen ...


nu skiner solen ...

och värmen är tillbaka ...

har tagit mig en joggingrunda ...

den andra ...

den här veckan ...

nu har jag sjunkit ner ...

i soffan ...

tittar på fotboll ...

medan vi inväntar ...

Sverige - Danmark ...


ha en fin torsdag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards