Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Inger - 2 juli 2013 21:38


ett boktips till semestern ...

har precis läst ut ...

den tredje delen av ...

femtio nyanser av ...

och nu har jag läst ...


 

såg Arkan Asaad ...

i ett TV-program ...

frågan om tvångsäktenskap togs upp ...

ha belyste frågan ...

från ett annat håll ...

- alla killar som tvingas gifta sig ...

med en okänd/släkting ...

från hemlandet ...

så har jag aldrig tänkt ...

blev nyfiken på det här ämnet ...

och nu har jag läst boken ...

en intressant historia ...

och en mycket lättläst bok ...


som ni förstår ...

är min boksmak ...

mycket bred ...

hahaha ...

Av Inger - 2 juli 2013 16:46


regn i morse ...

men blev en rätt ok dag ...

lite kyligt ...

när solen går i moln ...

städade ett rum ...

tömde påsar ...

som belamrat golvet ...

en längre tid ...

torkade ett par fönster ...

fåglarna har pippi på ...

att markera på rutorna ...

just nu ...


besök av A ...

vi rensade ur kläder ...

som ska lämnas ...

till Erikshjälpen ...

som stått i garaget ...

sen de flyttade ...

från Utanhed ...

ni märker att det ...

rensas i röran ...


ett besök ...

vid stugan ...

satt inom glas och ram ...

och skrev av recept ...

gäller att förena ...

nytta med nöje ...

haft loppisbesök ...

lycklig för varje grej ...

som lämnar min gård ...


bakat lite bröd ...

av mjölresterna ...


   


mitt träningspass ...

återstår ...


ha en fin dag ...        


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards