Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Inger - 9 april 2013 19:46


en cykeltur ...

i kvällssolen ...

till Utanhed ...

när det blir vår ...

saknar jag huset i Utanhed ...

där mina döttrar ...

har bott ...

naturen där ...

är helt underbar ...

under vår- och sommarhalvåret ...


men först hittade jag ...

tofsvipan ...

på en åker ...

innan jag kom så pass nära ...

att jag kunde fota ...

de här ...


  


tranor och gäss ...


 


älven är så vacker ...

när den är omringad av ...

gigantiska islager ...


 


det är fortfarande ...

mycket is runt kanterna ...


 


älven forsar fram ...

mellan de metertjocka iskanterna ...


jag blir alldeles varm...

inombords ...

när ser allt det vackra i min närhet ...

och ...

är det dags för ...

vitsippsbackarna ...


ha en bra onsdag ...




Av Inger - 9 april 2013 16:15


kan bara sammanfatta fm ...

vilken cirkus ...

vi fick se ...

en ung cirkuskille ...

uppträdde för våra 3-6 åringar ...

helt fantastisk artist ...

och en härlig person ...

som verkligen kunde ta barn ...

han visade trick ...

och barnen fick komma fram ...

och göra lika ...


 

den här bilden får visa ...

ett axplock av barnen fick testa ...

min kamera var inte med ...

kan fixa bilder senare ...


jonglering ...

 med bollar, ringar, käglor mm ...

cykling på enhjuling ...

ballansering ...

stå på bollar, händer ...

och på killens axlar ...

plus en del annat ...

som jag inte kommer ihåg ...


i nästan en timme ...

var vi bänkade i gympahallen ...

den här teatersatsningen ...

var det bästa jag varit med om ...

barnen var så fascinerade ...

och med på noterna ...


det här var en fin upplevelse ...

  har varit framme ...

hela dagen ...

så utelek på em ...

mellis tillsammans allihop ...


men nu här jag på radion ...

att vi får mera snö ...

i morgon ...

jag säger bara BLÄ!

jobbar fm ...

fackmöte på em ...

besök på Bäckaskog ...

kanske ett loppisbesök ...

när jag åker hem ...

så ser min onsdag ut ...


ha de ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards