Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Inger - 13 mars 2013 19:52


många, långa och bra diskussioner ...

har speglat dagen ...

åh,  vad jag lär mig mycket ...

i relationen med de andra ...

och jag upptäcker ...

att jag kan en hel del också ...

god lunch ...

Annelie bjöd på tårta ...

hade födelsedag ...

en snabbis på loppis ...

när jag åkte hem ...

hittade ett par grejer ...

som passar på samlingen ...

rena fynden ...


avslutade kvällen med ...

ett gympass ...

glömde skorna hem ...

fick vända och hämta ...

världens vurpa ...

utanför bilen ...

glashalt på en fläck ...

slog sönder ett par fingrar ...

när jag tog emot mig ...

blodvite när jag åkte hem ...

men efter en dusch ...

är jag fit for fight igen ...


ställde ut Sagis ...

efter nästan ett dygns innevarande ...

inrullad i överkastet ...

när hon varit ensam ...

hon vill inte alls vara ute ...

idag ...

har det varit lite snålblåst ...

absolut ingen vårvärme ...

många minusgrader ikväll ...

igen ...

nu vill jag ha takdropp ...


ha de ...

Av Inger - 13 mars 2013 07:10


ett par cm nysnö ...

har kommit i natt ...

-13 ...

så den lär väl ligga ...

fastförankrad ...

ett tag till ...

en dag i Vansbro väntar ...

ser framemot lunchen ...

gårdagens ...

med stenhårda potatisar ...

var ingen hit ...


ha en fin dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards