Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Inger - 28 februari 2013 20:58


en låååång torsdag ...

går mot sitt slut ...

började tidigt i morse ...

med att mannen släppte ut ...

Sagis ...

efter 5 min ...

 var det kattslagsmål ...

på trappan ...

öppnade dörren ...

och Saga for in ...

som en raket ...

förstår om hon inte vill ...

vara ute ...


lugn dag på jobbet ...

utvecklingssamtal ...

efter vårt nya material ...

kändes bra ...

tror att det kommer ...

att fungera bra ...

när vi kommer in i det ...


hem ...

för att bara ...

packa om ...

och åka till Vansbro ...

hann se sista sträckan ...

när den 5:e silvermedaljen ...

bärgades ...

det var tjejerna värda ...

lite handling ...

innan jag vände hemåt ...

klockan var 16.30 ...

innan jag parkerade ...

usch för dessa torsdagar ...

som är späckade ...

från morgon till kväll ...

men vad ska jag göra ...

orkar inte spara ...

allt till helgerna ...

kvällsmaten blev rester ...

köksbänken ...

var fylld med karotter ...

och burkar ...

men nu är kylskåpet ...

rensat inför helgen ...

två tacopajer ...

blev det också ...

bra att ha inför morgondagen ...

när jag har stängning ...

sen blir det ev shopping ...

med sonen ...

på lördag ...

men det är lugnast ...

att inte planera för mycket ...


gymmade med Icka ...

ikväll ...

superduper ...

att träna ...

känner jag ...


en rätt fin dag ...

lite molnigt ...

en hagelskur ...

på em ...

men helt ok ...

sista februariväder ...


i morgon är det VÅR ...






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards