Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Inger - 8 februari 2013 19:45


idag ...

har det varit rätt ok ...

livet kommer igen ...

maten börjar smaka ...

en promenad i vintervädret ...

och hjälp av mannen ...

att fixa i sovrummet ...

läslampor på plats ...

de är efterlängtade ...

tittat på alpint ...

och varit lite slö ...

nu väntar jag på ...

på spåret ...


har under några dagar ...

missade samtal ...

på min telefon ...

ärligt talat ...

jag har inte svarat ...

har på ett ungefär förstått ...

vad det gällt ...

men idag ringde en kollega ...

som ombud ...

ett avsomnat projekt ...

ska ryckas upp ...

så jag sa väl JA ...

men på lite andra premisser ...

den här gången ...

känner att det pirrar lite ...

att dra igång ...

ja, det kan inte bli sämre ...

hur lite vi än gör ...

nu får ni leva i ovisshet ...

tills jag har nåt att visa ...

i morgon ...

ska vi försöka fira en prinsessa ...

ALICE ...

som fyller 2 till veckan ...

men det har varit lite svårt ...

att få till några födelsedagskalas ...

den sista tiden ...

kvällsshopping hos Ellos ...

50% på reapriset ...

då är det kul att handla ...


ha en bra fredagkväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards