Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Inger - 7 februari 2013 21:54


dokumentären ...

om friidrotts-Carro ...

visar en enastående ...

fantastisk svensk idrottskvinna ...

tvivlar på ...

att jag under min levnad ...

kommer att uppleva någon liknande ...

nu väntar jag bara på ...

att hon hänger på ...

i baby-boomen ...

bland idrottstjejerna ...


tack för alla spännande stunder ...

  



Av Inger - 7 februari 2013 19:37


  

idag är det ...

hopp om livet igen ...

men jag har fortfarande inte ...

nått 48 timmar ...

sen jag slutade kräkas ...

så jag stannar hemma ...

i morgon också ...

inte så mycket ...

för min skull ...

men för andras ...

den här åkomman ...

är onödig  ...

att ge andra ...

om man kan låta bli ...


städat mitt burkskåp ...

kastat två kassar ...

med burkar och lock ...

så nu går det ...

att stänga dörren igen ...

fräschat upp i sovrummet ...

och vädrat ...

känns bra ...


tog en kort promenad ...

blev inte så lång ...

för krafterna ...

är inte tillbaka riktigt ...

lite för mycket vätska ...

och för lite fast föda ...

på sistone ...


men lite virkat på sjalen ...

några tidningar utlästa ...

börjat på en ny bok ...

gått igenom ...

det mastiga materialet ...

inför lönesamtalet ...

och "läxan" till ...

processledarmötet ...

så lite nytta ...

har jag gjort ...

trots allt ...


ha en bra fredag ...

nu hoppas jag ...

på friskare tider ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards