Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Inger - 28 januari 2013 19:42


idag ...

var det plusgrader ...

när vi vaknade ...

så himla underbart ...

att kunna vara ute igen ...

efter lite sångsamling ...

så blev det utelek ...

gissa vad vi gjorde ...

jo ...

rullade snöbollar så klart ...

blev en lång larv ...

och en snögubbe ...

tänk att lite friskluft ...

gör underverk med oss ...

en lugn em ...

med lek och pyssel ...

vi hann fixa lite teckenmaterial ...

innan det var hemgång ...


pratade med Oscar ...

för att få dagens magsjukestatus ...

rätt ok ...

med barnen ...

Oscar upplyste om ...

att han har namnsdag ...

så jag och sonen ...

tog en promenad ...

för att lämna ett paket ...

i dörren ...


nu sitter jag ...

och retar upp mig ...

när jag tittar på farmen ...

förstår att det gäller ...

att göra bra TV ...

men att vuxna människor ...

kan vara/spela så otrevliga ...

går över mitt förstånd ...


i morgon ...

ska vi gå på skattjakt ...

och sen ska jag slinga håret ...


ha en bra tisdag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards