Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

En dag i svartvitt ...

Av Inger - 31 oktober 2012 07:27


sista oktober ...

snö har börjat singla ner ...

det är en gråmulen morgon ...

en svartvit dag ...

ser det ut att bli ...

inga andra färger ...

när jag tittar ut ...

snö från väster ...

som ska övergå i regn ...

är dagens väderprognos ...


ha en fin dag ...

 
 
Susanne

Susanne

31 oktober 2012 14:10

Blek sol här och lite under nollan, får duga. Och visst ja, det är ju november imorgon.
hoppas din dag blev bra ändå (och är fortfarande)
kramen!

http://susidus.minatankar.nu

 
Ingen bild

Love

31 oktober 2012 18:30

Du är snäll o omtänksam som tänker på mig och gör mig glad.
Skulle åkt till Leif i dag men inget blir som man tänkt sig.
Han hamnade på sjukhuset efter en insident. Dom måste hitta en lugnande medicin som hjälper. Nu vet jag inte riktigt vad som händer.
Såg att ni haft snö medans vi fortfarande har rätt varmt o barmark. Jag ser fram emot att börja pynta till 1:a advent men gillar inte att affärerna
kör för fullt nu med klädda granar mm.
I morgon ska jag på middag med tema Halloween. Här har barnen börjat ringa på dörren o busa. Gör ni något av det på dagis?
Ha det så bra med familjen stora som små.
Kram till dig från mig.

Inger

31 oktober 2012 19:29

Jag har en del erfarenhet att demens så jag känner igen mig i ditt liv. Det är inte lätt att vara anhörig och säkert inte att vara den drabbade heller. Det är skönt för dig att du har en stor familj som finns där när det stormar.
Idag har vi haft spökfest på förskolan ... vi fokuserar på spöken typ Laban istället för Halloween ...

ha en fin helg med de dina/kram Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards