Nuärjagmormor

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Inger - 31 augusti 2012 22:16


fredagkväll ...

veckans bästa stund ...

känns som om helgen ...

är såååå lång ...

har tvättat ...

ett par maskiner ...

lagat egna hamburgare ...

innan vi tog en runda med bilen ...

lämnade tidningar ...

till pappa ...

kikade till stugan ...

lite blommor ...

på farmors grav ...

en glass i Vansbro ...

innan vi gjorde lite matinköp ...


i morgon ...

blir en konstig dag ...

ska plocka ihop ...

lite hos pappa ...

innan vi åker till Vansbro ...

för att installera honom där ...

men jag känner ...

att det här är rätt ...

och han vill bo där ...

det kommer att bli bra ...

men det är ett stort steg i livet ...

för det är sista gången han flyttar ...

vi kommer dessutom ...

att ha mina föräldrar ...

nästan tre mil härifrån ...

det känns konstigt ...

men samtidigt bra ...

det finns underbara människor ...

som tar hand om dem ...

och vi kan åka dit ...

bara för att hälsa på ...

och fixa små ärenden ...

men det kommer säkerligen ...

att kännas ganska tomt också ...

jag kommer kanske ...

t om att känna mig "görlös" ...

härlig känsla ...


ha en fin kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards