Nuärjagmormor

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Inger - 30 augusti 2012 20:37


 


hösten är här ...

det är mörkt ...

och väldigt regnigt ...

älven är hög igen ...

vi har haft ...

vårflod ...

försommarflod ...

sommarflod ...

tidig höstflod ...

det är blött som tusan ...

Saga ...

börjar tycka ...

att det är kulet på altanen ...

vill sova inne igen ...


Oscar och Alice ...

är lite snuviga ...

har hoppat dagis idag ...

i morgon ...

är det mina döttrars ...

sista lediga dag ...

sen drar jobbandet igång ...

efter 1-1½ års föräldraledighet ...


på jobbet ...

har vi lärt oss lite ord ...

på ett nytt språk ...

svårt men skoj ...

i morgon har vi planering ...

känns rätt bra ...

vi väntar väldigt på ...

planeringsdagarna ...

nästa vecka ...

även om vi kommit igång ...

rätt bra tycker jag ...


känner mig så mör ...

i kropp och själ ...

fixat hos pappa ...

hela em ...

det ska märkas kläder ...

precis som på förskolan ...

skrivit listor på ...

vad som ska med ...

i första omgången ...

mannen har i uppgift ...

i morgon ...

att ringa en massa samtal ...

boka av ...

ändra adress ...

säga upp ...

det är rätt tungt ...

att vara ensambarn ...

när ens föräldrar ...

behöver hjälp med det mesta ...

har alltid önskat mig en storebror ...

och nu skulle jag verkligen ...

behöva honom ...

att ha någon ...

att dela ansvaret med ...

skulle vara suveränt ...


men imorgon ...

är en annan dag ...

hoppas vi hörs ...

  


en ny sida att besöka ...

klicka här ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards