Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Inger - 8 augusti 2012 21:24


känner mig tjatig ...

det är i princip ...

samma väderleksrapport ...

varje dag ...

grått och regn ...

knappt sett solen ...

på två månader ...

katastrofalt känner jag ...


plockat vinbär ...

4 l på en kvart ...

det betyder massor av bär ...

men ack så knottigt ...

det är läge ...

att vara pysslig inne ...

kommit igenom en tidningsbunt ...

ända tillbaka till 2000 ...

då vet ni att ...

det bor en ekorre i mig ...


vi fortsätter loppisen ...

i Utanhed ...

i helgen ...

innan vi plockar ihop ...

städar färdigt ...

lämnar nyckeln ...


helgens stora grej ...

Flygfesten ...

är inget för mig ...

men jag gillar att ...

många besöker vår kommun ...

under några dagar ...

och de får gärna stanna ...

på vår loppis ...


till veckan ...

ska jag ta itu med ...

pappas flytt ...

ringa och höra ...

när det kan gå av stapeln ...

innebär ...

urstädning av en lägenhet ...

och en massa saker ...

att slänga, spara och ge bort ...


vi planerar ...

för en ...

kvartersloppis ...

lördag 25 augusti ...

i området där jag bor ...

då hoppas jag att många dyker upp ...

och att solen ...

hittar hit ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards