Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Inger - 7 augusti 2012 22:15


nu har det hänt igen ...

för nästan ett år sedan ...

rånades Handelsbanken i Vansbro ...

och det är fortfarande olöst ...

idag ..

hände tydligen samma sak ...

i Töcksfors, Värmland ...

rånen beskrivs som väldigt lika ...

samma rånare?

det är mycket som stämmer ...

  





Av Inger - 7 augusti 2012 21:05


åh, vad det regnade i natt ...

har ni hört det förut ...

32 mm i mätaren ...

igen ...

mygg så vill inte vara ute ...

skönt att jobba ...

vi har i allafall kul ...

det är skönt ...

att komma igång ...

med en mjukstart ...

vi plockar om ...

möblerar om ...

planerar för en yngre barngrupp ...


fick med mig ...

Oscar hem ...

när jag tittade in ...

på em ...

en snäll kille ...

när han är ensam ...

med mormor ...

blir ett busfrö ...

när mamma och pappa dyker upp ...

vi målade ...

och pysslade ...

jag klippte ...

i gamla inredningstidningar ...

sparar tips och idéer ...

för att slänga resten ...

det svämmar över ...

av tidningsstaplar ...

det här projektet ...

kommer att vara en tag ...

Oscar klippte ut ...

andra bilder ...

som han satte på kylskåptet ...

hann bygga en koja också ...

av alla mina kuddar ...


nu slappar vi framför TV:n ...

har nyss plockat hem ...

ett brons till ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards