Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Inger - 9 juni 2012 23:12


 


ett kvällsbesök ...

vid Bysjöns strand ...

nu längtar jag till badväder ...


har läst ...

hemvändarveckans aktiviteter ...

många lockande förslag ...

kika in på ...

www.nås.se

för att se hela programmet ...

 istället för en hemvändardag ...

så är det en hel vecka som gäller ...

det börjar med ...

ingmarsspelen ...

och avslutats med ...

midsommarhelgen ...


vi har dessutom fått ...

ett nygammalt pensionat ...

Hjärpholn ...

igång igen ...

mycket positivt händer ...

i vår lilla del av världen ...





Av Inger - 9 juni 2012 18:58


 

Oscar och mamma ...

blev alldeles snurriga ...

efter att ha åkt Twister ...

- jag tror jag spyr, sa Oscar ...

men de kom ner helskinnade ...

vi gjorde inga stora inköp ...

lite strumpor ...

godissnören ...

en kattmynta ...

men kul att se ...

och träffa lite folk ...


 


de här små liven ...

fotade jag på fm ...

vid stugan ...

kommer att bli många grodor ...

så småningom ...


nu tittar vi vidare på ...

Holland - Danmark ...


Av Inger - 9 juni 2012 10:25


väderstatus ...

gråmulet ...

hyfsat varmt ...

regnvarning ...

men med regnställ ...

fixar vi marknaden ...


en morgontur till stugan ...

för lite trädgårdsfix ...

har vi hunnit med ...

rofyllt ...

och vackert ...

där skulle mer tid ...

kunna spenderas ...


trädgårdsstatus ...


 

salladsmixen frodas ...


 

vallmon är jättevacker ...

blommar snart ...


 

min 40 meter långa ...

syrenhäck ...

är som finast ...


 


pelargoner inköpta ...

och planterade ...

med lavendel ...


ha en bra lördag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards