Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Inger - 25 april 2012 21:49


                                                  
                                     


ikväll ...

blir det inte så många rader ...

har hälsat på i Utanhed ...

mannen har sågat ved ...

hos O och A ...

vi andra tog en älvpromenad ...

jag och Oscar ...

gick på upptäcksfärd i skogen ...

innan kvällsfikat ...

lite bilder i morgon ...

nu är det läggdags ...

för att fixa en lång torsdag ...


men som rubiken säger ...

vänner ...

det är en rikedom ...

även om man aldrig har träffat dem ...

jag har ett gäng tjejer ...

eller kvinnor ...

som jag "träffar" nästan varje dag ...

genom bloggen ...

ikväll ...

har jag fått hälsningar ...

från Kiruna ...

och från Ängelholm ...

det är väl fantastiskt ...

att få ta del av livet ...

som det levs ...

i hela vårt land ...

från norr till söder ...


tack alla underbara Ni ...

som berikar mitt liv ...

 

 


Av Inger - 25 april 2012 07:27


slog upp ögonen ...

och ...

tittade rätt ut i dimman ...

ser ut att bli ...

en gråmulen, fuktig dag ...

ser ut som ...

en dålig novemberdag ...


ha det bra i dimman ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards