Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Inger - 16 april 2012 20:47


Monica ...

vilken underbar omskrivning ...

för snöoväder ...

du kommit på ...

låter väldigt positivt ...


 vaknade i morse ...

och tvekade ...

 att dra iväg med sommardäck ...

kändes inte helt säkert ...

men efter ett samtal med mannen ...

som redan fanns i Borlänge ...

bestämde jag mig för att åka ...

på fackmötet ...

och det var mindre snöigt ...

ju längre norrut jag åkte ...


det har snöat lite lätt ...

till och från ...

under dagen ...

men inga mängder ...

har det blivit ...

men lite deppigt ...

är det med det här dystra vädret ...


tittar på TV ...

ser på fyran ...

där Linda och gänget ...

gör om en förskolegård ...

såååå fint ...

vi går också i de här funderingarna ...

att fräscha upp gården ...

vi har ju inga stora resurser ...

att ta av ...

men kreativiteten är det inga fel på ...

lite idéer har jag fått ...

man kommer långt ...

med färg i knalliga nyanser ...


ha en bra kväll ...





Av Inger - 16 april 2012 07:35


 


ett vitt uppvaknande ...

i morse ...

vi klarade oss bra ...

1 cm på gräsmattan ...

men fy så onödigt ...

med snö ...


ha en bra dag i snön ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards