Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Inger - 14 april 2012 22:15


 


vi har kikat på ...

Ludvigs och Mollys lekstuga ...

som de har fått överta ...

från sina kusiner ...

och som farmor haft ...

när hon var liten ...

lite renovering ...

både ute och inne ...

sen är den redo för lek ...


idag ...

har Molly rest sig upp ...

vid TV-bänken ...

så nu är lilla fröken på G ...


vi hörs ...

Av Inger - 14 april 2012 17:20


läser på expressen.se ...

att det har varit snökaos ...

runt Stockholm ...

usch och fy ...

här har vi haft en solig lördag ...

även om det blåser en aning ...

trädgårdsfixat hos sonen ...

klippt ur och rensat roshäcken ...

fortsatte till stugan ...

blev halvt ihjälskrämd ...

av en and ...

tror att den blev lika rädd som jag ...


 

vintern möter våren ...

en tunn ishinna i viken ...


 


krattat barr ...

och plockat kvistar ...

vi har haft en blåsig vinter ...

som resulterat i ...

massor av kvistar överallt ...

några skön timmar ...

i solen ...

och bland fågelkvitter ...

innan min högra arm ...

gav sig till känna ...

och det blev dags ...

att åka hemåt ...


en glass hos Anna´s ...

hade jag gjort mig förtjänt av ...

en promenad ...

skulle sitta fint ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards