Nuärjagmormor

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Inger - 12 april 2012 20:34


vaknade supertidigt ...

var väl utsövd ...

efter en natts bra sömn ...

magsjukan ...

verkar vara på ...

återgång ...

männen är på bättringsvägen ...

efter jobbet ...

drog jag igång med trädgården ...

och vårstädade ...

två kärror blev resultatet ...

under allt torrt ...

spirar nytt liv ...


städningen fortsatte inomhus ...

tvättstugan ...

har kommit fram igen ...

tomt på golvet ...

alla uppstaplade grejer ...

har placerats där de ska vara ...

det har slängts ...

en del ...

men det finns mycket mer ...

att beta av ...

 det har varit en härlig em ...

bra väder ...

solen har visat sig emellanåt ...

och jag har fått så mycket gjort ...

som har legat över mig ...

fler såna här dagar ...

behöver jag ...


en kvällspromenad ...

med sonen ...

innan vi bänkat oss framför ...

Lyxfällan ...


fredag i morgon ...

  





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards