Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Inger - 22 mars 2012 20:15


 


äntligen ...

är det dags för ...

de här ...

älskar örtkryddor ...

att dra med handen ...

över en kruka ...

och känna doften ...

det är lycka ...


som ni ser ...

behöver jag inte mycket ...

för att bli lycklig ...

men just nu är livet tungt ...

ser ingen ljusning ...

i hur jag ska klara ...

äldreomsorgen ...

tar all min kraft ...

och all min lediga tid ...

som sagt ...

livet är tungt ...

 

på jobbet ...

rullar det på ...

vi påskpysslar ...

och njuter av att vara ute ...

i det fina vädret ...


äntligen fredag ...

slutar tidigt ...

och har en klipp/slingtid ...

inbokad ...

så em går åt ...

men nu är det nödvändigt ...

och fixa till håret ...

fin i håret = välbefinnande ...

förra gången ...

klippte jag mig bara ...

orkade inte sitta i 2½ timme ...

men det är ju egentligen ...

det jag behöver ...

sitta still ...

och läsa skvallertidningar ...

dricka en kopp kaffe ...

medan färgen verkar ...


tredje tidiga morgonen ...

den här veckan ...

känns vill jag lova ...

sov dessutom som en kratta ...

i natt ...

så ikväll ...

ska jag nog knoppa gott ...


ha en bra fredag ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards