Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Inger - 23 februari 2012 19:59


 

en liten prinsessa ...

har kommit till världen ...

lika älskad av mormor ...

som mina är ...

skulle jag tro ...


vår blivande drottning ...

anlände en fin vårdag ...

i februari ...


 

det har ploppat ...

och slaskat ...

och solen har värmt ...

men i natt vid tvåtiden ...

lappade snö ner ...

flingor stora som mina händer (nästan) ...

vi fick knappt en decimeter ...

blötsnö ...

kändes väldigt onödigt ...

vi som hade så lite förut ...


 


sandleksakerna åkte fram ...

medan vi satt i solen ...

och njöt ...


 


prinsessan MOLLY ...

har hittat en ny min ...

håret växer ...

hårspännen är lämpliga presenter ...

till en liten tjej ...


tagit ett par promenader ...

orken börjar visa sig igen ...

vilket är underbart ...

nästa vecka har vi sportlov ...

och det ser ut ...

att vi får härligt väder ...

betyder utelek i massor ...


en bra fredag ...

önskar vi oss ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards