Nuärjagmormor

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Inger - 17 februari 2012 19:44


 


en fin vinterdag ...

och en dag ...

där huvudet har varit rätt ok ...

jag tror att det är ...

första dagen ...

fyra veckor ...

som jag inte vaknat ...

och varit tung i skallen ...

kanske en ljusning ...


följde med mannen ...

som skulle få ...

en cortisonspruta ...

i axeln ...

till VC ...

en hälsapåstund hos mamma ...

som har tagit ...

influensaspruta ...

tidigare ...

så där är det inte så stor risk ...

att visa sig ...


på hemvägen ...

tittade vi till stugan ...

bilden är därifrån ...

har kollat väderprognosen ...

och det ser ut som ...

om lite lätt vårväder är på väg ...

några plusgrader ...

på dagarna ...

och - 10 på nätterna ...

det köper i allafall jag ...


en kvällsbesök ...

av Oscar och Alice ...

som ville bada ...

och som har åkt hem ...

för att titta på ...

finalen i ...

På spåret ...


en bra kväll ...


Av Inger - 17 februari 2012 11:27


blev så överraskad ...

när jag hörde mitt namn ...

på Dalaradion ...

Ludvig och Molly ...

skickade en kryapådighälsning ...

och spelade Laleh ...

för mig ...

tack gullungar ...


bensinpriset ...

på rekordnivå ...

över 15 spänn ...

det trodde vi väl aldrig ...

mer motion åt folket ...

med andra ord ...

kyligt i morse ...

men blir en fin dag ...

med solsken ...


ha en bra fredag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards