Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Inger - 16 februari 2012 20:07


vår lilla prinsessa ...

Molly ...

fyller 8 mån idag ...

om fyra månader ...

är sommaren här ...

hur låter det ...


tog lite luft ...

på em ...

ingen powerwalk direkt ...

men skönt ...

att få lite cirkulation ...

i bihålorna ...


skulle vilja sova en hel natt ...

men är det inte näsan ...

så är det Saga ...

hon har kommit på ...

att hon är hungrig mitt i natten ...

och går inte Inger upp ...

så river hon sönder saker ...

jag går upp ...

sen kan jag inte somna om ...


fredag  imorgon ...


Av Inger - 16 februari 2012 10:48


på sjukan ...

träffat läkaren igen ...

nu togs i allafall lite prov ...

ingen förhöjd sänka ...

det är ju skönt ...

men det betyder också ...

virus ...

och då ska det läka ut självt ...

fick hostmedicin ...

och sjukskriven nästa vecka ...

äta c-vitaminer ...

vara ute ...

när jag orkar ...

samla ihop till ett immunförsvar ...

inför nästa sjuka ...

känner mig sliten ...

inte kroppsligt ...

men mentalt ...

av alla måsten ...

jag lägger på mig ...

medvetet/omedvetet ...

har säkert satt ner ...

mitt försvar ...

nu är det dags att blunda en stund ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards