Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Inger - 8 februari 2012 19:36


startade dagen med ...

att ringa VC ...

fick en tid på fredag ...

nästäppan släpper inte ...

fuskar jag med nässprayen ...

får jag ont i huvudet ...

klarat av en dag ...

med mina kommunkollegor ...

alltid kul att träffas ...

bra diskussioner ...

och planering för nästa möte ...

utelunch ...

att få äta ute ...

en gång i månaden ...

det känns lyxigt ...

för mig som äter ...

skolmat ...

de andra dagarna ...

uträttade inte ...

ett enda ärende ...

kors i taket ...

förrän jag kom hem ...

lämnade tips ...

och lite handling ...


en intensiv fm ...

väntar ...

och em ...

innebär ...

tvätt och städning ...

en promend i dagsljus ...

vore inte helt fel ...

ser ut att bli lite kyligare ...

och   

i morgon ...


vi hörs ...







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards