Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Inger - 5 februari 2012 20:30


Zlatan, Zlatan ...

vad håller du på med ...

du må vara ...

en världsstjärna ...

i dina bästa stunder ...

men i dina sämsta ...

är du en nolla ...

enligt mig ...

att förstöra ...

för andra, sig själv ...

och framförallt ...

för sitt eget lag ...

det är inte ok ...

det är de här grejerna ...

som gör ...

att jag hellre ...

ser ett lite svagare ...

svenskt landslag ...

som kämpar livet ur sig ...

för att uppnå något tillsammans ...

utan Zlatan ...

än ett blågultlag ...

som spelar ...

fult ...

med efterslängar ...

som gestikulerar ...

mot medspelare ...

och rycker på axlarna ...

när bollen missas ...

Zlatan ...

jag älskar dina klackar ...

dina framspelningar ...

och dina dribblingar ...

men jag hatar ...

dina fula fasoner ...

de finns inte i min ...

fotbollsvärld ...

  

Av Inger - 5 februari 2012 12:15


 


vaknade i morse ...

med huvudvärk ...

nu är jag rätt säker på ...

att det är bihålorna som krånglar ...

känner mig inte frisk ...

funderar på ...

att kontakta VC i morgon ...

riktigt varmt idag ...

-12 ...

när vi åt frukost ...

men det blåser rätt kallt ...

blev en kort promenad ...

runt Asphagen ...

vackert när solen vill visa sig ...

får nog bli lite soffhäng ...

framför TV:n ...


ha en bra söndag ... 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards