Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Inger - 6 januari 2012 22:56


flytten av möbler ...

funkade bra ...

mamma blev nöjd ...

vi fikade ...

en gammal granne ...

hälsade på ...

bor också där ...

tog en promenad ...

runt Saltvik ...

medan jag var i Vansbro ...

fixade tacos ...

när jag kom hem ...

fick besök ...

av Ludvig och Molly ...

baddags ...

Molly debuterade ...

med att bada i badkaret ...

trivdes som en prinsessa ...

vilken skillnad på tjej ...

när mjölken gått ur kroppen ...

slut på gnäll och gnöl ...

"pratsam" ...

och nöjd på golvet ...

Ludvig ...

tuggade i sig hårdmackor ...

medan han tittade på Nalle Puh ...


klickat iväg ...

kortbeställning ...

bäst att utnyttja 50 gratiskort ...

ska bränna lite CD-skivor i morgon ...

för att kunna tömma ...

datorn på bilder ...


inget på G ...

i morgon ...

titta på skidåkning ...

och ...

pyssla lite ...


kram ...


Av Inger - 6 januari 2012 09:11


blev vi i natt ...

ser jag ...

när jag tittar på text-TV ...

har slagit på ...

Eurosport ...

för att se eftersändningen ...

från i natt ...

segervrålet ...

vill jag inte missa ...

lång väntan på guldet ...

det förra kom -81 ...

med Loob och Sundström bröderna m fl ...

grabbar i 50-års åldern nu ...

grattis småkronor ...

   


en riktig januaridag ...

kallt ...

gnistrande snö ...

solen bakom trädtopparna ...

ska ta en promenad ...

till pappa ...

plocka ihop lite småsaker ...

som ska med till Vansbro ...

några få möbler ...

åker också med ...

ett nytt blad ...

i min historiebok skrivs ...


ha en fin dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards