Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Inger - 2 januari 2012 21:12


 


i år ...

fixar Oscar att åka skidor ...

motoriken ...

är välutvecklad ...

när man snart fyller 4 ...

lite längre stavar ...

är mamma på jakt efter ...

föret är inte det bästa ...

tö ...

men det är i allafall en del snö ...


en lång em ...

med flyttbestyr ...

hälsade på hos barnens farmor ...

på hemväg ...

handla ...

ja, jag vet ...

inköpsstopp ...

men det blev bara mjölk ...

kvällsbesök ...

av Oscar och Alice ...

som ni ser ...

en kort promenad ...

innan det blev ...

legobygge ...


 


en fantastisk konstruktör ...

börjar det bli ...


i morgon ...

ska  jag ta itu med köket ...

storrengöring ...

ser jag inte framemot ...


när jag åkte hem idag ...

låg postbilen i diket ...

så få se ...

om vi får någon post ...

i morgon ...

har varit en halkig dag ...

i Dalarna ...

växlat mellan regn och snö ...

lovas plusgrader ...


vi hörs ...

Av Inger - 2 januari 2012 09:59


det har töati i natt ...

nu har vattnet ...

övergått i snöfall ...

inte mitt favoritväder ...

och absolut inte ...

i trafiken ...

men innan jag ger mig ut ...

på en tur ...

så plockas det bort ...

det mesta ...

av det lilla julpynt ...

jag haft framme ...

det är nu ...

jag njuter av ...

att jag inte plockade fram allt ...

gardinen får vita band ...

då är den ok ...

ett tag till ...


vi hörs senare ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards