Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Hamburgeria ...

Av Inger - 26 oktober 2011 20:09


en bra dag på jobbet ...

vår storsamling blev jättebra ...

vi traskade ut ...

för att leta efter kalassakerna ...

hittade dem vid fotbollplanen ...

där blev det utekalas ...

i slutet av oktober ...

lite sång och lek ...

innan vi blåste tillbaka ...

där väntade ...

hamburgeria ...

för det serverades hamburgare till lunch ...

jag tror alla åt ...

ovanligt mycket ...

säkert tack vare ...

en rolig upplevelse tillsammans ...

 nu är jag och min kollega ...

rustade för nästa storsamling ...

i november ...

vi smider redan en massa planer ...

   

ledig i morgon ...

eller ...

ledig och ledig ...

en Mora-resa med pappa ...

lasarettsbesök ...

är väl aldrig nån höjdare ...

men han kommer i allafall ...

utanför 50-skyltarna ...

som vi brukar säga ...


Nås-möte  ...

i morgonkväll ...

men det har jag inte bestämt ...

om jag går på än ...

det visar sig ...

hur morgondagen går ...


gjort ett ryck ...

i röran ...

ikväll ...

hinner inte så mycket i taget ...

men slängt en del ...

gamla kameror ...

bruksanvisningar ...

tomma förpackningar ...

varför spar man allt ...

men lite IKEA-förvaring ...

har hittats ...

så nu är jag på G ...


ha en bra torsdag ...

 
 
Ingen bild

Love

27 oktober 2011 11:41

Goddagens!
Håller just på att piggna till efter en dag i stan. Dotter mår bra och kommer hem i morgon. Läget i Thailand är värre för nu länsas matbutikerna och alla vattenkokare är slut för dom måste koka allt vatten. Tony bor ju 2 timmars bilresa därifrån men även deras butiker gapar tomma för Bangkokfolket som kan tar sig dit och bunkrar.Den här katastrofen är värre än tsunamin och har drabbat fler personer och företag.
Skönt att lilla Molly uptäckt den goa tummen så behändig att alltid ha på plats.
Slänger massor av gamla papper mm här också måste börja rensa allt för vi måste ju så småningom flytta till lägenhet och då finns inte den plats.
Köpte dom första julklapparna i går så här tidig har jag aldrig varit men ska jag orka får det bli lite i taget. Jag älskar verkligen allt som har med julen att göra och om en månad är det
1:a advent och jag njuter i fulla drag.
Hoppas din pappa blir bättre och får tillbaka livslusten man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa.
Var rädd om dig själv så du orkar med allt.
Kram från Love.

Inger

27 oktober 2011 19:00

Tack!

kram Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards