Nuärjagmormor

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Inger - 29 september 2011 20:46


att man kan bli så glad ...

som jag blev ...

av en insändare i DD ...

skriven av en ung tjej ...

utifrån vår kris ...

 i kommunen ...

ni som är intresserade ...

läs här ...

http://dalademokraten.se/Opinion--Kultur/Ledare/Vi-som-blev-kvar-i-Vansbro-kommun/#comments


artikeln ...

skulle ha kunnat vara skriven av mig ...

stämmer precis ...

Tack!

 

en härlig eftermiddag ...

hann inte mycket ...

av det jag tänkt ...

men vad gjorde väl det ...

blev mycket annat istället ...

visste att jag skulle få ...

besök ...

träffade dem på Annas Café ...

fikade ...

och hamnade i en lång ...

och trevlig diskussion ...

med ...

några damer ...

tillsammans kan vi, eller hur ...


snabbade mig hemåt ...

för att fota Molly ...

dopkorten förra helgen ...

blev så där ...

tråkigt väder ...

bara inomhusbilder ...

men idag ...

har vi haft sommartemperaturer ...

så på med dopklänningen igen ...

och ...

klick  ...


   

vi klickade 36 bilder ...

med varierande resultat ...

men en hel del blev bra ...

på "Momme" ...


   Ludvig ...

lekte hellre i sandlådan ...


en dag kvar ...

sen är det helg ...

sköööönt ...

pappa kommer hem imorgon ...

så jag har fyllt på ...

i kylen ...

och förberett för hemkomsten ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards