Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Inger - 23 september 2011 21:34


såååå trött ...

i morse ...

lat och tog bilen ...

fick skrapa ...

halva framrutan ...

med andra ord ...

det hade varit frost ...

en lugn fm ...

sen städade vi ...

och plockade ihop ...

på gården ...

kastade blommor ...

flyttade in grejer ...

bytte förrådsplats ...

nya snören i pulkorna ...

ja, tyvärr blir det väl ...

vinter i år också ...

snart antar jag ...

lite snabbhandling ...

innan vi for till ...

ja, just det ...

Mora för tredje fredagen ...

handlade en julklapp till ...

bra ...

hälsade på ...

en fika på McDonalds ...

innan hemfärd ...

i dag var alla ...

"inteåkaöver50kmitimmen" ute ...

både till och från Mora ...

och jag överdriver inte ...

en kvällspromenad ...

före TVsoffan ...


imorgon ...

är nästa hälsapåbesök ...

Molly och mamma ...

hänger på ...

vi tittar till ...

farmor och mormor ...

och jag ska hämta en bok ...

Läckbergs nya ...

jag längtar ...

sen tar jag helg ...

Molly och Alice ...

ska på fotboll ...

med sina mammor ...

Oscar ska på bio ...

Cars 2 ...

en ny upplevelse ...

för en liten kille ...

Ludvig ska spika med pappa ...

och jag ...

har inte bestämt programmet ...

skönt ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards